ЋИРИЛИЦА | LATINICA

Састанак делегација Министарства образовања Турске и Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије

Чланови делегације Министарства образовања Турске разговарали су данас у Београду са представницима Министарства просвете, науке и технолошког развоја Србије о могућностима проширења сарадње две земље у области образовања.

Министар просвете науке и технолошког развоја Младен Шарчевић изјавио је да би  резултати разговора ових експертских група требало да буду основа из које ће произаћи нови Меморандум о сарадњи којим ће бити проширен постојећи.

Он је оценио да није само амбиција, већ и реална жеља да Србија и Турска осим у области економије имају и одличну сарадњу и у области просвете.

Обраћајући се учесницима састанка у Министарству просвете, науке и технолошког развоја Шарчевић је рекао да се током разговора са амбасадором Турске сагласио да односи две земље никада нису били бољи.

Учесницима састанка обратио се и амбасадор Турске Танжу Билгич који је оценио да  постоји изузетна економска и политичка сарадња две земље, али да има доста простора за проширење сарадње у области образовања.

Ово су само први кораци припреме за јун месец када се очекује да ће турски председник Ређеп Тајип Ердоган посетити Србију. Сигуран сам да је садашња сарадња најбоља у историји српско-турских односа и сигуран сам да постоји много тема у области образовања у којима ће се сагласити обе стране, навео је он. 

Државни секретар министарства просвете Ана Ланговић Милићевић изразила је очекивање да ће досадашња добра сарадња две земље бити продубљена након данашњих и сутрашњих радних састанака две делегације.

Овом састанку претходио је састанак министра Шарчевића и амбасадора Турске на коме је било речи о отварању турске школе у Београду.

Шарчевић је рекао да је процедура за отварање иностраних школа у Србији поједностављена и да су већ отворене школе у којима се настава одвија на енглеском, руском и немачком језику.

Он је казао да иностране школе које се отварају морају да испуне одређене стандарде у погледу услова, опремљености и стручног наставног кадра.

Loading