ЋИРИЛИЦА | LATINICA

Програмирање робота, решавање сукоба и цртање и сликање на овогодишњем Сајму образовања

Који је најбољи начин за решавање сукоба између ученика, како развијати њихову дигиталну писменост и креативност и зашто је за сликање и цртање најбоље користити једну технику, а не другу, неке су од тема којим су се данас на 49. Сајму образовања и наставних средстава бавила деца и наставници основних школа „Михајло Пупин“ из Земуна, „Зага Маливук“ са Палилуле, и „Филип Филиповић“ са Вождовца.

У Хали 2 Београдског сајма млађи ученици ОШ „Михајло Пупин“ показивали су посетиоцима сајма прве кораке у програмирању и кодирању коришћењем „BeeBot“ робота, „Pixel Art“-a и едукативне игре „Run Marco“.

 Њихови старији другари заинтересованој публици показивали су вештине програмирања на „mBot“ роботима и „micro:bit“ уређајима, што су посетиоци склони новим технологијама и сами испробали.

Наставници и ученици ОШ „Филип Филиповић“ своју школу представили су колажом кратких филмова које су сами снимали и режирали, као и радионицама о решавању конфликтних ситуација и симулацијом процеса медијације.

На 49. Сајму образовања и наставних средстава, који траје од 24. до 28. октобра у Хали 2 Београдског сајма, ученици и наставници неколико основних и средњих школа, предшколских установа и факултета представиће примере добре праксе, односно успешне наставне и ваннаставне активности, најбоље резултате са бројних такмичења на којима су учествовали и остале активности којима остварују образовно-васпитни рад.

Loading