ЋИРИЛИЦА | LATINICA

Мудл мрежа Србије: Позив за наставнике и директоре школа

Годишњи стручни скуп „Мудл мрежа Србије“ који ће окупити еминентне стручњаке и кориснике овог система за управљање учењем из Србије и региона, биће одржан у суботу, 20. децембра у просторијама Медицинског факултета у Београду.

Мудл спада у најпопуларније платформе отвореног кода за онлајн учење, а могућа је и његова успешна интеграција са другим образовним решењима за рад у онлајн окружењу. Учешће на скупу је бесплатно, а могу се пријавити сви они који у свом раду користе или развијају Мудл (систем администратори, програмери, као и наставници и други крајњи корисници). Регистрација учесника је у току на сајту Мудл мреже Србије (mms.edu.rs).

Министарство просвете, науке и технолошког развоја ће у оквиру овог скупа оранизовати дискусију на тему „Увођење образовања на даљину у основне и средње школе у Србији, пожељни модели и унапређење правног оквира“.

Из тог разлога спроводи се почетна анализа стања постојећих капацитета за примену Мудл система за управљање учењем у основним и средњим школама Републике Србије кроз кратке упитнике за директоре и наставнике. Министарство зато позива наставнике и директоре основних и средњих школа да до 14. децембра на сајту Мудл мреже Србије попуне упитник.

Упитник за директоре се налази на ОВОЈ адреси.

Упитник за наставнике се налази на ОВОЈ адреси.

Циљ Министарства је да се заједничким напорима дође до што боље припреме законских решења којим ће се подстицати развој квалитетног образовања на даљину, као вида пружања образовних услуга за ученике за које се процени да им је таква врста похађања наставе неопходна или прикладна.

Више информација о скупу може се наћи на mms.edu.rs где ће пре 20. децембра бити постављен и линк за живи пренос излагања, као и информације о начину на који може да се комуницира са учесницима скупа преко Фејсбука и Твитера. На тај начин биће омогућено онлајн учешће свим запосленима у образовању који због ограниченог броја места у сали нису у могућности да присуствују скупу.

Loading